raz
raz

Twój e-mail:





Program Jubileuszowej
X KONFERENCJI MARKETINGOWEJ

27-28 marca 2012
Kielce/Rytwiany

Jubileuszowa X KONFERENCJA MARKETINGOWA



27 marca (wtorek)



10.30 - uroczyste otwarcie konferencji (przywitanie przez władze UJK, TEO, WSSMiKS oraz władze lokalne)

11.00-12.30 część plenarna konferencji
(przewodniczenie prof. zw. dr hab. E. Olszewski)

- Prof. dr hab. K. Kik (UJK) (słowo wprowadzające)
- Prof. dr hab. Robert Wiszniowski (UWr) "W oparach polskiego marketingo politycznego"
- Prof. zw. dr hab. K. Pałecki (UJ) "Etyczne dylematy marketingu politycznego"
- Prof. dr hab. T. Sasińska-Klas (UJ) "Ewolucja instrumentarium PR"
- Dr M. Stencel (UMCS) "Herosi, amanci, ekscentrycy..., czyli rodzaje wizerunków polskich polityków"


12.30-13.00 - przerwa kawowa

13.00-14.45 część plenarna konferencji
(przewodniczenie prof. dr hab. R. Wiszniowski)

- Prof. dr hab. A. K. Piasecki (UP-Kraków) "Pośmiertne sukcesy propagandy PRL"
- Prof. zw. dr hab. K. B. Janowski (WSFiZ) "Teatr polityki - nowe dekoracje, nienowe przesłania"
- Dr M. Cichosz (UWr) "Partie 'zorientowane marketingowo' made in Poland"
- Mgr T. Jędrzejczak (spin-doktor PSL) "Zintegrowany Social Media, jako odpowiedź na współczesne wyzwania marketingu politycznego"
- Mgr inż. G. Kowalik (SGH) "Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu politycznym"

DYSKUSJA PODSUMOWUJĄCA CZĘŚĆ PLENARNĄ 14.45-15.30 OBIAD



15.30-17.15 Panel nr 1 "Obraz polityka - krzywe zwierciadło?"

- Prof. zw. dr hab. T. Goban-Klas (UJ) "Gdzie są chłopcy z tamtych lat? Analiza wizerunku medialnego na wybranych przykładach"
- Prof. dr hab. J. Zalewski (UJK) "Rola etykietyzacji w grze politycznej"
- Prof. dr hab. A. Adamczyk (UJK) "Etykietyzacja w unicestwiającym konflikcie politycznym na obszarze samorządu. Przypadek Prezydenta Miasta Piotrków Trybunalski"
- Dr W. Świerczyńska-Głownia (UJ) "Zarządzanie informacją w procesie kształtowania wizerunku organizacji publicznych 20 lat po transformacji. Bariery i wyzwania"
- Mgr A. Halewicz (UWr) "Cywilnoprawne mechanizmy ochrony wizerunku osób powszechnie znanych. Studium politologiczno-prawne"
- Dr K. Borkowski (UJK) "Kształtowanie politycznego wizerunku Ukrainy w Polsce"


DYSKUSJA



15.30-17.15 Panel nr 2 "Nowe przestrzenie marketingu politycznego"

- Dr T. Gajowniczek (UWM) "Polityka w Internecie. Partie i wybory w Polsce i na Zachodzie"
- Dr M. Sempach (UŁ) "Klasyczny marketing-mix w wymiarze rynku politycznego"
- Dr I. Podobas (SGGW) "Nowe oblicze polityki, czyli specyfika wyborów parlamentarnych w 1989 roku?"
- Dr R. Klepka (AJD w Częstochowie) "Polityczny rebranding - kameleonizm jako narzędzie marketingu politycznego"
- Dr R. Marzęcki (UP Kraków) "Społeczne funkcje marketingu zorientowanego na konflikt"
- Mgr J. Jakubowski, Mgr Ł. Scheffs (UAM) "Konferencje prasowe wybranych polskich partii politycznych. PR czy narzędzie marketingu politycznego?"


DYSKUSJA



15.30-17.15 Panel nr 3 "Młodzi o marketingu" - panel studentów i doktorantów

- Mgr J. Maguś (UMCS) "Kampanie braci. Lech Kaczyński i Jarosław Kaczyński w starciach o urząd prezydenta - analiza porównawcza"
- Mgr G. Dorobek (UKSW) "Manipulacja z użyciem stereotypów"
- K. Pałka, U. Wasińska (UJK) "Mediokracja czy demokracja? Rola mediów w komunikowaniu politycznym"
- A. Chebdowska, M. Pierściński (UJK) "Pomyłki, wpadki i przewinienia polityków jako celowy zabieg marketingowy"
- I. Nogaj, A. Zieja (UJK) "Kampanie negatywne w wyborach prezydenckich w Polsce w latach 1989-2011"
- K. Młynarska, B. Sobczyk (UJK) "Etyka życia publicznego. Czarny PR jako narzędzie komunikowania politycznego"


DYSKUSJA



17.30 - wyjazd autokaru do Rytwian
19.30 - uroczysta kolacja


28 marca (środa) Pustelnia Złotego Lasu w Rytwianach


(godz. 8.00 - 9.30 dla osób chętnych wyjazd do Kurozwęk - safari bizonów, pałac)


Godz. 10.00-13.00 Panel nr 4 "Marketing lokalny - sukcesy i porażki"

- Dr K. Churska-Nowak (WSNHiD-Poznań), Dr Sz. Ossowski (UAM) "Mediatyzacja samorządowych kampanii wyborczych. Relacjonowanie wyborów w mediach regionalnych - Poznań 2010 r."
- Dr K. Mikołajewski (Urząd Dzielnicy Warszawa-Targówek) "Marketing lokalny w cieniu wielkiej polityki. Przypadek warszawskich dzielnic"
- Dr K. Maciejewska-Mieszkowska (UWM) "Skandal obyczajowy jako element kampanii wyborczej w mediach regionalnych. Analiza przypadku"
- Mgr E. Świątek (UWr) "Wizerunek kandydatek politycznych w wyborach samorządowych w Kępnie"


DYSKUSJA




- Dr A. Łukasik-Turecka (KUL) "Lubelska samorządowa kampania wyborcza 2010 r. na łamach prasy lokalnej i regionalnej"
- Mgr A. Tomczak (Ośrodek Szkolenia Technicznego Wałbrzych) "Kampania do Senatu RP z listy bezpartyjnej na przykładzie komitetu "Obywatele do Senatu" ze szczególnym uwzględnieniem okręgu wałbrzyskiego. Analiza strategiczna"
- Dr M. Gacek (UŚ) "Od reklamy w polityce do "polityki sondażowej"
- Dr J. Kowalik (UJK) "Między poznaniem a marketingiem, czyli o miejscu sondaży w polskiej transformacji ustrojowej"


DYSKUSJA


Godz. 10.00-13.00 Panel nr 5 "Marketing polityczny w praktyce - różne oblicza zjawiska"

- Dr P. Żukiewicz (UP-Poznań) "Polityka społeczna jako oś sporu w polskich kampaniach wyborczych - między problematyzacją a tabloidyzacją"
- Dr M. Jacuński (UWr) "Hybrydyzacja narzędzi komunikowania partii politycznych w Polsce"
- Mgr Ż. Krawczyk-Antońska (UŚ) "Binarny rozkład elektoratu ostatniej dekady wyborczej - psychospołeczny portret wyborców Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości"
- Mgr P. Jakubowski (UMCS) "Rola debaty telewizyjnej podczas kampanii wyborczej. Analiza technik erystycznych wykorzystanych w starciu Jarosława Kaczyńskiego z Donaldem Tuskiem w 2007 r."


DYSKUSJA


11.30-12.00 PRZERWA KAWOWA



- Dr W. Peszyński (UMK) "Wybory 2011. W kierunku prezydencjalizacji parlamentarnych kampanii wyborczych"
- Mgr M. Żukowski (UMCS) "Geneza i rozwój koncepcji organizacji kampanii wyborczych"
- Mgr E. Kancik (UMCS) "Czego polscy kandydaci na prezydenta w 2010 r. nauczyli się od B.Obamy?"
- Dr R. Miernik (UJK) "Upadek marketingu politycznego w Polsce"


DYSKUSJA


13.00 podsumowanie obrad i zamknięcie konferencji 13.30 OBIAD 14.30 wyjazd autokaru do Kielc